Anneyim_35 sonsuz17 ince rende de olur yada ince doğrayabilirsin Bi diş ben ilk zamanlar güzel tarif araştırdığım da Bi gazetenin sayfasında görmüştüm İtalyan pizza hamuru ve sosu diye hep o şekil yaparım çok lezzetli oluyo
Alaranaz sonsuz17 dominosta çalıştım bi süre ordan biliyorum 😂 ketçap kekik biraz sıvı yağ karıştırıp yaparsanız çok güzel olur.İç malzeme olarak sosis , mantar , yeşil zeytin ,kapya biber , yeşil biber soğan ,sucuk Mısır domates hangisi varsa artık evinizde
dinle_beni_bi Alaranaz evet bende Domino’s ta ketçap kullanıldığını duyduğum günden beri ketçap kullanırım
Balarisi_melisEla sonsuz17 salcayi az suyla sulandir siviyag ,kekik 1,2 diş sarımsak ve kekik koy istersen ketçap da koyabilirsin.üstüne malzeme olarak ben kapya biber,mantar ve domatesi çok yakiştiriyorum
Balarisi_melisEla sonsuz17 sarimsaksiz bana çok eksik geliyor hiç bozmuyor çok güzel oluyor ,domatesleri yarim ay şeklinde dilimliyorum üstüne