Seldasyr benim oğlum da meyve yemez ama ben öyle böyle yediriyorum 🤷🏻♀️ dün elmayla muz doğradım yemedim muzu pek sevmiyo yumuş yumuş olduğundan ama elmayı, armudu sert olduğu için daha kolay yediriyorum (sert şeyleri kıtır şeyleri sever genelde) ama muzu da püre halinde yedirebiliyorum mesela 🤷🏻♀️ içine tahin pekmez azcık koydum yedi.. Yani demek istediğim sevmez diye düşünmeyin sez denemeye devam edin çeşitli yollarla oyunlarla bi şekilde 🙄 ama yine de yemezse yapacak bişey kalmamıştır..
Kuruyemiş için de benim oğlan kuru meyve ve kuru yemiş çok sever.. Başlarda ceviz fındık badem rendeleyip meyve pürelerine vs koyuyodum sonra parça parça yemeye başladı.. Önce tek tek deneyin ceviz fındık badem fıstık kaju.. Hepsini 2 3 gün arayla deneyin alerjisi yoksa minik parçalar verebilirsiniz..
Kuru üzüm, kuru dut, kuru yaban mersini çok sever oğlum kıtır kıtır yer. Belki sizin kız da sevebilir ara öğünlerde çok güzel oluyor