Serife-asim canım ztn huzursuzluk vs varsa sıkıntısı var demek ben genel halı iyiyse ve anne sütü alıyorsa normal demek istedim doktorumun dedigi buydu.bir kez sıkıntımız oldu onda da doktor fitil kullan dedi beceremedik gerçi ama fitilin de uyarmanin da fazla yapılmaması gerektiğini okumuştum tembelliğe alıştırmasin bebeği diye. nasıl bir caresizlik oluyo sizi anliyorum tabiki kullanma mecburiyetinde kalıyorsunuz yine de doktora danışmak daha iyi olacaktır bize mesela bir surup verdi ilaç değil ama destek yumuşatsin diye birde prebiyotik damla kullanıyorduk 6ay öncesinde.zeytinyagini da süt yada mamaya karıştır tek verme demişti doktorum.