İki aylıkta libalaks lavman demişti dr onu yapmıştık çok zorda kalınca yapılıo sık değil. üçbuçuk aylık olunca kansuk gliserin fitile geçtik ucunu yağlayıp bütün atıyorum dört gnde bi bi zararı yok dedi dr. 8-10 gün normalmiş ama o kadar beklenmez yazık huzursuz oluyor bağırsaklar doldukça