rosesbabys Mom5345453 6 aylıkken basladım alıstırmaya ama hala dönğşğmlü yatıyor bazen gece yanıma alıyorum diş dönemi özellikle çok huzursuz oluyordu
3MelekAnnesi3 Mom5345453 hayır oglum zaten besigin de uyuyan Bi cocuktu ve gece uyanması olmazdı deliksiz uyurdu besigi alıp Baska odaya koyduk orda uyudu cok nadir uyanırsa kalkıp geldi gece kalkarsa babası alıp geri götürdü o kadar suan 21 aylık hala ayrı
Loreyli Mom5345453 16 aylık henüz ayıramadım. Sadece gündüz uykusunu odasında uyuyor gece bizim yanımızda beşikte uyuyor. Çünkü çok uyanıyor geceleri. Memeyi bırakınca ayırırım herhalde
Saripapatyammm Mom5345453 Erken ayirmak daha iyi bencede. Duyarsiniz hem o psikolojiyle yatinca bir kulak yan odada
yinehamile35 sonsuz17 of ben de bilmiyorum nasıl olcak canım ama gündüzleri odasında bol vakit geçirmeyi ve gündüz uykularını yine odasında kalcak şekilde planlıyorum umarım gece de yatar yadırgamaz inşallah bakalım