Mom5345453 Prenses_annesi22 evet gorumce uyanmalar bizdede meshur daha minigiz gerci ama bende erkenden alistrmak istiyorum
Prenses_annesi22 Mom5345453 cokta erken olmasın bence 10 ay ideal bnm için cunku tam dönmeye basladıgı zmanlar ıyı oluyor dönemeyınce aglıyorlar.
Meva0407 Mom5345453 5 aylıkken ayırdım bende. Odalarımız yan yana hemen. Odasında kamerada vardı . Sesini hemen duyuyordum zaten allaha şükür bir problem yaşamadık
tugceongel Mom5345453 bende ayirmak istiyorum 1 yaşinda ama kış mevsimi ya ya üşürse diye de kıyamıyorum yazın ayıracağım herhalde 😀
Mom5345453 Mercimekkoftesi ins bnde ayiracagim bakalim gece duyamamaktan korkuyorum sadece odamiz dipdibe ama
sonsuz17 yinehamile35 fikrin var mı 4 aylık hamileyim 2 yaşını geçen kızım var nasıl alıştırmalıyım bilmiyorum 🤷♂️
yinehamile35 sonsuz17 of ben de bilmiyorum nasıl olcak canım ama gündüzleri odasında bol vakit geçirmeyi ve gündüz uykularını yine odasında kalcak şekilde planlıyorum umarım gece de yatar yadırgamaz inşallah bakalım
Prenses_annesi22 Mom5345453 yani bırqz yakın olması lazım odası bızım karsı odamız gık dese duyarım uykum hasasstır