baloglusss
Aysenurklcccc benim bebeğim de 2 aylık olduğundan itibaren uyanıkken emmemeye kafasını geri çekip ağlamaya başlamıştı, mecbur sağıp veriyordum uyandığında, uyanmadan da emzirmeye çalışıyordum. 2 saatte bir emziriyordum ama 20 gün sonra doktora gittim meme reddi yaşıyorum dedim kaç saatte bir emdiriyorsun dedi 2 saatte bir dedim doktor güldü annesi o artık büyüdü 2 saatte bir emmez 3 saatte bir emer ayrıca emme süresi de 5 dakikalara düşer dedi geceleri de 4 saati buluyor. Keşke daha erken gitseymişim dedim 20 gün en çektim ben bilirim. Çok sık teklif ettiğimiz için emmiyormuş, gerçekten şu an 3 saatte kendisi alıyor hiç reddetmiyor. Pamukcuk vs yoksa belki sizin de sık emdirmektendir. Umarım düzelir, bu dönemde emmeyecek diye kendinize sıkıntı yapmayın daha kötü oluyor, pozitif düşünmeye çalışın :)