Aliaslan1 benımde oğlum 51 günlük , ilk ay kilo alımı gayet ıyıyfı doktor 2 kısılık emzırmıssın dedı hatta sanırım 15 20 dk bı goguste tutup 2 sını emzırıyordum hemsıreler oyle demıstı sonda bır gogusu bosaltmanın daha faydalı oldugunu okudum sımdı oyle devam edıyor bu ay kılo alımında dogru olup olmadıgını gorecegım:) dıger gogusumu teklıf ettıgımde bazen alıyor bazen cok az emıp bırakıyor. Gun ıcınde 2 saatte bır emzırıyorum uyuyorsa max 4 saatı buluyor gevelerıxe uyuyana kadar 2 saatte bir uyudugun zaman ılk zaman 4 saat sonra 2 saatte bır kalkıyorum. Bu hafta bıraz huzursuzlugumuz oldu nedenını bılmıyorum gaz sancısı va bıogaıa almıstık bıttı tekrar kullanıyoruz su an , atak donemı olabılırmıs hemen hemen aynıyız sızın bebısınız nasıl:)