Mmrryy evet bencede çok geç ama malesef ki bunu ben seçemiyorum. Doğduğu günden beri hep 8 de uyutmaya çalışıyorum gündüz ona göre uyutuyorum ama dalamıyor uykuya 8 de uyusa yarım saat sonra kalkıyı sanki 10 saat uyumuş gibi gözleri açık oluyo ve asla uyumayı kabul etmiyor. 9 da uyuyayım diyorum yine aynı 10 da uyusun bari diyorum yine 15 20 dk sonra uyanıyo. 11 de uyuttuğumda bile uyanıyı hemen yatak odasından çıkartmıyırum ışığı açmıyorum uyku modunda olsun diye her şeyi deniyorum ama uyumuyor. Şuan mesela kucağımda uyutmaya çalışıyorum emiyo uyuyo ama 15 20 dk sonra uyanacak. Ben istikrarlı davranıyorum uyumuyo zaten diyip 12 ye kadar beklemiyorum hergün en geç saat 10 da uyutmaya çalışıyorum rutinlerimizi yapıp inşallah alışır diyorum elimden başka bişey gelmiyor