petitonunannesii oğlumun sarıldığı vardı değeri düşük olsada ilk zamanlar saatte bir uyandırdım gündüzleri, 20 günlük olduktan sonra gittik sarılık değeri daha da düşmüş kilo almıştı bu yüzden 2 saatte bir emzirmeye geçtim, şimdi 37 günlük gündüz kendi uyanıyor zaten iki saatte bir 3 saatte bir her emmek istediğinde emziriyorum, gecede 3 saat maksimum 4 saat bekliyorum uyandırıyorum.