1995 6 aydan sonra gece beslenmesi öneriyor (alman Dr lar burda) küçük değil canım açlık değil 6 aydan sonra alışkanlık acikmaz yani . Benim bebeğim doğduğundan beri Uyku düzeni ve beslenme saati vardı dkbbasi emzirmedim bu yüzden bağımlı değildi gece binlac kez uyandı pispisladim tekrar uykuya daldı desteksiz uyuduğu için çok zor olmadı ertesi gün de unuttu Zaten şimdi 7. Aya gidecek akşam 7 de uyur sabah 7 de uyanır.