Arkadaşlar gece sürekli uyanan ve mama yemek isteyen bir iki kere biberondan mamayı çeken sonra uyuyan bir kızım var
gece beslenmesini kesmeli miyim saat bası uyanıp mama diye ağlıyor 3 geçerdir vermiyorum suan kalkmış ağlıyor mama verirsem 3 gecemi hiç etmıs olucam ne yapacağımı şaşırdım