Zeynep49 merhaba benim bebeğimde 2 ay 8 günlük aynı şişlik benim bebeğimde de var. Böyle kemiğimsi bir yapısı var doktor korkma olur her çocukta büyümesini takip et dedi. Yani sanki hafif büyüme var ama belli belirsiz. Zaten dışarıdan görülebilen bir şey. Siz ne yaptınız acaba?