Mevacanimkizim Az önce sağ kulağımın arkasında şişlik farkettim ve fındık büyüklüğünde bu ne olabilir yaşayan var mı hiç ağrı sızı hissetmedim şişmesinden belliki pek yeni bişey değil KBB ye randevu almam lazım dimi?
MaviPanterAnne Mevacanimkizim evet benimde oldu bi ara uzun süre geçmedi annemde korktu bi doktora git dedi gittim korkulacak bir şey yok ufak bi yağ bezesi istersen 5 dk operasyonla alınır dedi sonra kendi kendine geçti. Ama siz yine de bir doktora gösterin ne olur ne olmaz. Geçmiş olsun bu arada
Katya Mevacanimkizim nişanlıyken bir konuyu çok sıkıntı yapmıştım . O dönem bende de çıktı sonra hemen indi. Ama doktora git tabi
Ekici35 Mevacanimkizim erkek kardeşim de de var kıtle gbi hatta belli oluyot baya dısarıdan bakıldıgında doktoru ona hemen amelyt ol demıstı alınması gerekıyormus
Mevacanimkizim MaviPanterAnne teşekkür ederim sizede geçmiş olsun. Bende korktum ya inşallah kötü bişey değildir kendiliğinden geçecek biseydir 😔 ilaç flan kullandınız mı kendi kendine mi geçti
MaviPanterAnne Mevacanimkizim teşekkür ederim. Yok hiçbir şey kullanmadm kendiliğinden geçti. Bu arada Dahiliye gittim ordan cildiyeye yönlendirdi.
MaviPanterAnne Mevacanimkizim bence ya dahiliyeye yada direk cildiyeye alın sonuçta deriniz üzerinde olan bişey kbb daha iç hastalık
endlesslove Minikkkkk Tam çenenizle kulağınızın altına mı denk geliyor acaba? Benimde iki senedir var doğumdan 5-6 ay sonra çıktı. Bazen kayboluyo bazen geri geliyor