Kafam kimseyi yönlendirmek istemem ama kızımda öyleydi şimdi oğlumda aynısı uykusu varsa naparsan yap emmiyor biberon veriyorum yeterli beslensin kolay akıyor emer diye asla emmez 1 aydan sonra doktorum korkma şuana kadar kilo alımı iyi bebeğide kendini de üzme zorlama dedi