Kafam Kızlar bi buçuk aylık kızım 00.40 ta yattı uyanmıyor elimle kontrol ettim emme yapmadı acıksa kendi uyanır mı anne sütü artı mama ile besleniyor
Busramrcn Kafam kendi uyanır siz bekleyin ama daha küçük 4,5 saat sonunda uyanmazsa siz beslersiniz. Benim kayınvalidem hep derdi ki uyuyan çocuk uyandırılmaz uyku daha çok vitamin ona
Kaderlmc Kafam bende uyandırmazdım ama kızım zaten en fazla 4 saat uyurdu. Ama artık sarılık tehlikesi geçmiş uyandırmaya bilirsiniz
asiltonunmommysi Kafam 1 ay boyunca alarm kurup 1.5 saate bi uyandırmıştım sonrasında kendi ne zaman isterse o zaman kalktı, rekorumuz 5 saatti sanırım zaten 1 2 kere yapıyor onu sonrasında devam yine uyanmaya
1Tubi Bebegimm1 bebekler açlık tokluk bilmez uyur dedi dr bana ilk ay mutlaka gece 2 saatte uyandır ver demişti gündüz her saat bile verebilirsin dedi. 40tan sonra emmeyi gece 3 saate çıkarabilirsin dedi. daha 35 günlük alerjik birde 😔her saat uyanır emer gece gündüz. Bende pert olurum uykusuzluktan
Deletedmom5284 ayı dolana kadar sık sık beslenmesi lazım bunu bir profesör doktor söyledi bana 3 aylık olunca gece uyandırmana gerek yok dedi
Oykunil Kafam bende aynı şekilde besliyorum dr kaldirma dedi acıkınca mutlaka ağlar dedi gecede gunduzde
Kafam Oykunil kalkıyo genelde ama uc saati geçmesin diyolar ya mama daha tok tutuyo uyanmıyo 3 saat sonra kafam karışıyor
tipikbiryayburcu Kafam Benim de kafam bu konuda çok karışıktı. Kızım 1 aylık. Doktor kontrolde gece uyandıkça emzir sen uyandırma demişti. Bende kendi uyandıkça emziriyorum
Miinnakbirbebek Kafam doktor bana 6 saati geçirme kan şekeri düşer dedi Eğer mamaysaa En erken 5 saate alarm kurardm Uyanmazsa diye 2 bucuk aylık olmadan onuda bıraktm Zaten 4. Ay atağında her saat başı kalkıyor😀
Yenidoganbakimi Kafam ben kendi uyansın diye bekliyorum ama uyanmazsa diyede nolur nolmaz alarm kuruyorum uyanmazsa uyandırayım diye
Bebegimm1 Kafam bence sizde dinlenin artik kalkmayin gece beslenmesini eger bu sekilde aç uyumasin ben yedirim ne olucak diye dusunurseniz bi kac aya aç olmasa bile akiskanlik edindigi için uyanir.ilerde duzenli uyku uyuyamaz