Almi21 Deletedmom_8 ahahah ben aynı herkes dıyo taktır yok dedim alttan mudahale olan herşey uzak olsun eşim korunsun neyseki benim ki Bi 5 sene çoçuk istemiyor ona göre dikkat eder hep biz mi fedakarlık yapıcaz
Deletedmom_8 Almi21 HAhahah benim eşim istiyor ama ben izin vermiyorum lohusalık bitince kontrole gittim ona bile dayanamadım 2 dk muayeneye doktorum doğum psikolojisi kalmış destek al dedi eşime incinmişsin diyor okumuş kadın dedim😂😂😂
Deletedmom_8 Kadernur ya 😂 ben eşime geçen şaka yaptım sevinçten havalara uçtu haklı adam sancı ne bilmiyor ağrı ne bilmiyor ben olsam bende isterim 😂
Elfylmzkk Deletedmom_8 beni. Yaşadıgım şey 😭o kadar cok korktumki dogumdan. Kontrolde kadın banadokundugunda bayılcak gibi içim gidiyordu. Cok zordu benimkisi. Allah herkese kolay dogumlar nasip etsin 🥺
Deletedmom_8 Almi21 ilk doğum oldu 17 saat aancı çektim doğum dan sonra serum çıkardıklarında şimşek çakmış gibiydi büklüm büklüm olmustu kendimi nasıl sıktıysam neyse ki biriciğim güzel kızım her şeye bedel❤️
Artutttt Ben de tam iki ay oldu sezeryan doğum yaptım geçen hafta kontrole gittim dr 6 ay daha olmazsın dedi dikkat et adet olmadığım için müdahale de edemiyor ama 6 -9 ay olmazsa sorun olmaz dedi süt korur lafınada inanıp rahat davranma dedi
Deletedmom_8 Elfylmzkk amiiin çok istedim normal doğum ama hiç çatı muaynesi olmadım sancı gelince oldu oda bebek artık geliyordu çatım darmış 17 saat çektim doğdu bebeğim 1 saat hava verdiler sancıdan sütüm çekilmiş 3 gün sütüm yoktu sarılık oldu felan zordu ama neyse ki geçti
Ecemsu12 Kadernur dogumdan sonra süt hormonları yüksek olduğundan dolayı adet olmayabilirsin özellikle emziriyorsan bir yıl bile adet olmayabilirsin. 4 aylık bebegim bende daha olmadım
27Emir-tufan Kadernur benim de bebeğim 2.bucuk aylık bende hala olmadım doktor son kontrolünde ya olursun düzensiz olursun ya emzirfigin surce olmazsın yada düzenli olursun demişti hala bursey yok o korku hep bendede var
Esraburkay Kadernurnormal birşey bu süt hormonları şuan fazla çalıştığından adet olmuyoruz fakat boyle düşünüp birliktelik yaşayıp hamile kalanda çok adet olmasanızda tedbiri elden bırakmayın rabbimin işi belli olmaz