TugceRain eczanede var mı bilmiyorum. Biz muhacir tanıdıklardan almıştık, memleketlerinden getirmişlerdi. Benim ayağım yandı hiçbir şey geçirmedi. Onu sürdük 3 4 günde kapandı. Oğlumun yüzünü bebek ısırdı etini kopardı. Bozuk 25 kuruş kadar açık yara oldu. Ondan sürdüm. Kısa sürede iz bırakmadan geçirdi. Çok korkmuştum mesela geçmez diye. Pişik olunca da sürdüm kendime de oğluma da. Sabah tamamen geçmişti kızarıklık. Annemin eli egzama oldu. Onu da geçirdi. Uyuzu da senden öğrendim mesela. Denesen iyi olur madem karşı değilsin. Ben geçireceğine eminim. Ama bu işte bir terslik var doğduğundan beri sürekli geçmeden oluyorsa. Ya alerji arkadaşların dediği gibi ya da bezden oluyor. İlk olarak bezi değiştirmekle başlamalısın. Baktın ki yağla ve bezle geçiyor ama yeniden oluyor. O zaman alerjisi olabilir biseye en son ona bakarsın. Bez hangi marka kullanıyorsun? Biz doğduğundan beri prima premium cirtli Bez kullandık. Can bebe, sleepy cirtli ve külot, minies denedim iyi gelmedi. Prima premiumla devam ettik. Cildi çok hassas bebeğimin. Şimdi külot bezini kullanıyoruz. Ama külot beze geçince goon premium soft külot bez kullanmıştık. O da baya güzeldi. Yumuşacık ve pişik yapmamıştı. Altını ıslak birakmiyordu emiyordu. O da pişik yapmadı. Sen bebeğine göre denemelisin. 2 alternatifte güzel geldi bize