Doğduğu ilk günden beri pişik sorunumuz var. Bepanthol kullanıyordum fayda etmedi, sebamed pişik önleyici, popolin, sudo crem, hametan, hamezinc, trosyd.. hepsini kullandım ama ne geçiriyor ne de önlüyor. Bez olarak ilk molfix ile başladım sonra sleepy, şimdi ise prima premium care kullanıyorum. Ama yine düzelmiyor. Islak mendil de kullanmıyorum. Bez ıslatıp siliyorum. Ama altı hep kızarıp soyuluyor. Bezini de altında uzun tutmuyorum. Bu arada zeytin yağı da sürdüm fayda etmiyor. Lütfen akıl verin. Nasıl geçer bu pişik? 5 aylık.