Bende chicco kullandım pişmanlık gerçekten 0+ ay olanı almama rağmen iki delikle bebeğim ilk aylarda aşırı akıtma yaptı ve boğulacak gibiydi avente geçtim çok memnun kaldım. Şimdi 5 aylık olduğu için tekrar chiccoya döndüm ama yeniden sızdırmaya devam ediyor, maalesef mecburum alamam artık diye kullanıyorum