Bebeğim wee baby biberon ve emzik aldım aşırı gaz yaptığını farkettim 4 gun önce chicconun biberonunu aldım emzik içinde avent aldım . Aşırı şekilde akıntı yapıyor biberon ve Bebeğim emdikce o plastik yeri yamuluyor çok kötü yanı yada bana denk geldi böylesi e bebekten almıştım bunu iade değişim bisi yapmazlar mi ne yapmam gerekiyor biberon için?