BENF Cesurkusunannesi diş diş diş ☺️ Benimkide ellerini yiyordu resmen geçen gün dentinox jel aldık çok rahatladı elleri ağzına gitmedi 😅
josefsmom Cesurkusunannesi tamamen normal diş için çok erken. Keşif dönemi daha dur iki elim ağzıma niye sığmıyor diye feryad edecek 😂
Cesurkusunannesi KahveliAnnee 😍 ne zaman ayaklarda başlıyor bizim bebiş henüz ayaklarını tutmaya başlamadı
Esraburkay Cesurkusunannesi bebekler ağızlarıyla keşfederler ilk başta ellerini keşfederler daha sonralarıda aldıkları nesneleri ağzına götürecek
Aliaslan1 Ay benim oğlum 51 günlük 3-4 gündür elini ağzına götürüyor tam tutturamıyor ama baya çabalıyor. Erken değil mi ya hep 3 ayda başlamış. Öyle tam beceremiyor ama eli hep ağzında
Kadermelek1996 Selin_bcr Evet cnm 7 eylülde doğdu Allah bağışlasın madem aynı aydayız bise soracaktım bebeğin dönebiliyor mu yada başını tam anlamıyla dik tutabiliyor mu?
Selin_bcr Kadermelek1996 evet canım başı yastıktayken destek alıp dönüyor sadece diğer türlü tam anlamıyla dönmüyor dümdüz yatarken ama başını hep dik tutuyor
Kadermelek1996 Selin_bcr maşallah bizim ki dönemiyor daha sadece bi kere yan döndü onun dışında icraat yok 😁kucağımdaykende başını uzun süreli dik tutamıyor hemen başını omzuma katıyor hayırlısı bakalım
Kadermelek1996 Selin_bcr en son 6500 du cnm yarın aşısı var bakalım, kilosu degistimi çünkü 2ci aydan sonra kilo almamış ti ayda 1 kilo alması gerekken gram kilo almamış ti
Selin_bcr Kadermelek1996 acaba fazla mı kilolu o yüzden mi hareket edemiyor diye sordum da bizde öyle 6.359ydik en son