mel- bir de şey bebeğinizin ve kendinizin ayaklarını mutlaka sıcak tutun,karnına ısıtılmış tülbent veya minik havlu koyun(yakmayacak şekilde tabi)ben kolik olduğunu düşünüyorum gazın attı zannederdim ben de ama iyice ovalayıp sürekli masaj yaptığımda daha da çıkan gaza şaşırıp kalıyorduk