mel- ilk aylarda korkuyorlar doğal olarak,kaç aydır karnınınızda aynı ortamdaydı şimdi dünya onları zorluyor illaki,ışıklar sesler insanlar vs güveneceği birtek siz varsınız,kokunuz var.Güvende hissedince sakin kalıyorlar 3 ay neredeyse sadece göğsümde uyudu benim bebeğim napalım zaman geçiyor bir şekilde.Sizin de geçiverecek emin olun gerçekten annelik çok zor