cankuzularim kardeşim ben yazmayın demiyorum o kadar saçma şeyler için yazıyorlar ki artık iğreniyorum. Otizm basitlestirilmemeli yok arabanın tekeriyle oynuyor yok bana bakmıyor ya benimde çocuğum böyle otizm mi ? Kadının çocuğu 3 aylik ismine bakmiyormus saçma bir şey beklemiyor mu sizce ? Her çocuğun gelişimi farklıdır saçma sapan şeyler yazıp milleti de kuşkulandirmaya ne gerek var onu demeye çalışıyorum