Kuzeybey2209 adina bakmamasi cok ciddi bi problemdir ve degerlendirilmesi gerekir ayrica hiperaktivite otizme eslik edebilir. Aslinda yazdiginiz seyler cok onemli seyler ve bunu yasayan annelerin buraya bunu yazmasi cok normal. Zamaninda ben de cok yazdim, oyuzden soyluyorum. Gunumuzde cok yaygin oldugu icin insanlar bu kadar telasli. Ben fikrimi belirttim sadece, iyi gecelerr🌸