Benim de sol ayak bileğimde ve sol kolumun dırsegıne kadar dovmelerim var, emzırme acısından sıkıntı olmayacağından emınım. Acısına gelınce bılegım cok acıdı kemık cunku, kolum o kadar acımadı bı krem var onu surdum. Sadece benım kolumdakı dovme cok buyuk ve aynı gun hepsı yapıldıgı için acıdı, yoksa dayanılmayacak bır acı değil ☺️