Deletedmom789 Akademisyen-anne eskiden hayalim sırtımı animelerin dövmesi ile kaplattırmaktı tabi aile engeli yedik, sonra da kaldı öyle ama bayılırım dövmeye 😍😍 güzel bir şey bence, sanat yani..
Asliturgut Sunlight ne zaman yaptirmistiniz acaba bende emziriyorum da dövmem var ama yaptirmak istiyorum emzirme bitmeli mii sizce 😇
Sunlight Asliturgut İlk oğlumun ismini 4 sene önce yaptırdım ikinciyi geçen sene yaptırdım. 2. Dövmemde emzirme sürecim devam ediyordu ben illa bitmesi gerektiğini düşünmüyorum 🤗🤗
kubr_pak Akademisyen-anne Ben kızımın adını sol bilek üstüme yazdırdım, doğum saati ile birlikte pişman olacağımı hiç ama hiç sanmıyorum, sol elimin yüzük parmağında da eşimin ismini yazdırdım, hayatta verdiğim en doğru kadar olduğunu düşünüyorum 🙏🏻❤️
Akademisyen-anne kenankaan bende de ara ara nüksediyor kendimi vazgeçiriyorum bi süre çıkıyor aklımdan sonra yine geliyor yine bu ara geldiler 😀😀
Balkupum2505 Akademisyen-anne aynen valla 😀 ama istiyosaniz yaptirin ismini veya d.tarihini yani ben olsam cocuguma ait olan biseyden sıkılmazdm heralde ya 🤗 hani diger herhangi bir dövmeye benzemez diye dusunuyorum 😍
Ohaezgi Akademisyen-anne bebeğinize ait olan dövmeden ye pişman olasınız ki😇 bende çok istiyorum ara ara yaptırma fikri geliyor😂
Elfvli Akademisyen-anne cok güvenilir bir yer bulun. Kaliteli olsun . Çocuğunuzun isminden asla pişman olmazsınız. Boya kalitesi çok önemli. Birde tek kullanımlık iğneler. Onun dışında dövmeyi yaptırdığınız da iyi bakmanız gerekiyor. Iyi bakarsanız enfeksiyon olmaz. Ben emzirmeye etkisi olacağını zannetmiyorum.
besa Akademisyen-anne Sağ köprücüğümde Deniz, sol köprücüğümde Kumsal yazıyor. Sırtımda kelebek var, bileğimde Atatürk imzası. Parmağımda eşimin adının baş harfi yazıyor. Bende biraz fazla, bana göre acımıyor. 😃
Akademisyen-anne Nermnn Nermnn yeri önemli gerçekten bende çok kararsızım o konuda ☺️☺️ Sormak lazım risk var mı acaba ?
Adige55 Nermnn enfeksiyon riski olabilir Enfeksiyon riski her zaman var bakım İle alakalı dövmeden sonra orası açık yara ve bir süre esirgemek gerekiyor .. hamileyken emzirirken yaptırılabilir ( güvenilir tek kullanımlık malzeme kullanılan stüdyo ) olmak şartıyla :) yapılan işlemde kana karışmıyor kedi tırmalaması gibi düşünün deri 7 katmandır dövme ilk üç katmana işlenir damara ulaşması gibi bir durum söz konusu değildir