Tosbikella lazere gitmeni tavsiye ederim kesinlikle. Bir kere en büyük kolaylığı lazer sonrası çok yavaş çıkıyor kıllar. Kalın köklü kıllar daha hızlı bitiyor ince köklülerden. Genital bölgenizi jiletle almışsanız mesela kalın köklüdür şuan yüksek ihtimalle. Çok rahatlatır sizi. Ben bekarken yaptırdım, çok kıllı bir insandım şimdi vücudumda tüy yok. Çok büyük kolaylık. Bence bu kolaylığı düşünüp bir cesaret başlayın derim. Acısı da korkulacak bir şey değil, o kılların yok olacak olması fikri acıyı unutturuyor