Tosbikella iğneli epilasyonda ben kullandım o kremi. Lazerde ihtiyacın yok, elbette acı eşiği ile alakalı bu. Kendini en iyi sen bilirsin, acıya dayanan bir insansan genel olarak, lazer de hayli hayli kolay gelir. Benim için mesela sinek ısırığı gibi sadece acısı. İğneli epilasyondan sonra acı eşiğim arşa çıktı çünkü