ikicanpareannesi Merveipekalkan biz aşı takvimi boşken yapıyoruz mesela 2. Ayda yoktu şimdi 5. Ay boştu o zaman yaptırıyoruz öyle öyle diğer aşılarla beraber yapmadık . Evet yaa İnanın çok üzülüyorum tamam bizde orta halli insanlarız zorlanıyoruz da ne yalan olsun kısıyoruz bazı şeylerden bebeğimiz için ama bu işe bi çözüm lazım.
Merveipekalkan ikicanpareannesi Allah hepimizin yardımcısı olsun sadece aşıyla bitmiyoki her şey çok pahalı 🤲
durupelin AdaAlya ateş olabilir dedi dr 6 saat bir calpol verebilirsin hem ağrısını da dindirir dedi 72 saat bu şekilde ver dedi
ikicanpareannesi Merveipekalkan aynen öyle eskiden bebek eşyaları böyle değilmiş şimdi her şey ateş pahası
NurR ikicanpareannesi merhaba bizde ilk dozunu yeni olduk ikinci dozu için daha çok zamanımız var bilgim yok maalesef
Ayb ikicanpareannesi merhaba aşının tedsriğinde sorun vardı ama çözüldü artık geliyor. Ben de bugün yaptırdım 3. Dozunu ama çok kalabalıktı herkes yaptırmak için hastaneye koşmuş ben yaptırırken son 3 tane kalmıştı. Artık tedarik edilebilecekmiş sık sık sorun hastane ve eczanelere sevgiler
durupelin biz bugün yaptirdik 3 aylığız rota virus aşısı ile bilekte yapıldı toplam 650 tuttu sağlık siz konusu olunca napalim allahım durumu olmayanların yardımcısı olsun
Merve15 durupelin amin çok zor biz rota dahil iki menenjit aşısını hesapladık şimdiki fiyatlarıyla bir yıllık aşı masrafı 2600 oluyor Allah durumu olmayanların yardımcısı olsun
Nese2558 ikicanpareannesi hangi şehirdesiniz ben ikinci dozu geçen hafta yaptırdım çamlıca erdem hastanesinde onların kendi hastanesinde mevcut eğer yakınsanız orda yaptırabilirsiniz
ikicanpareannesi Nese2558 istanbuldayım bende Avrupa yakasındayım ama. Bizim gittiğimiz hastaneye de gelmiş inşallah Perşembe günü yapabileceğiz
Merve15 ikicanpareannesi bize de 3 5 ve 13. Aylar dendi bununla birlikte nimenrix de önerdi bizim doktorumuz o da aynı aylarda size doktorunuz bir şey dedi mi
ikicanpareannesi Merve15 hayır yani bexsero son çıkan tamamını kapsayan bir aşı dedi , nimerix bir önceki aşı o yüzden yapmadık onu 🤷♀️ Bilemedim bakın şimdi bir sorayım gidince doktorumuza
ikicanpareannesi Bizde de ateş yapmıştı biraz da huysuzdu ama ateşi sürekli kontrol etmiştim ilkinde fitil vermiştim yarım gece çünkü yarım fitile rağmen 38.5 olmuştu ateşi
Merve15 ikicanpareannesi devlet hastahanesindeki doktorumuz nimenrix 13. Ayda bexseroyu da 7. 9. Aylarda önermiş, özel hastanedeki doktorumuz ise dediğim gibi ikisini de 3. 5. Ve 13. Aylarda yaptırın dedi. Sanırım iyice pekiştirmek istedi