Sblbyrl evet kendiniz ama bütün doktorlar genelde tavsiye ediyor yani yaptırırsanız daha iyi olur diyorlar , ama tabi tek dozu 425 lira civarı maalesef . 3 doz yapılıyor. Siz gene de kendi doktorunuza danışırsınız tabii . 2 aylıkken birinci dozu oldu şimdi 5. Ay 2. Doz zamanı. Aşı kalmadığından geç kaldık 5.5 ay oldu. Hastanede yaptırıyoruz biz ama aşıyı EcZaneden alıp ocağa yaptırabiliyorsunuz diye biliyorum ama emin değilim sormak gerekir .