Bi post açayım da derdimi paylaşıp derman bulayım derken siz çoktan açmış dert yakınmaya başlamışsınız bile :) bizde 6 aylığız on gündür uykusuzum. Gündüz huysuz değil, gündüz uykularıda güzel dişimizde patlama vs yok. Ama gece olunca bişeyler oluyor sanki saat başı uyanıyor emziriyorum yerine koyuyorum gene aynı beşikte hele hiç yatmak istemiyor yanıma alınca bi nebze uyuyor ama bu sefer ben uykusuz kalıyorum ezmemek için napcamı şaşırdım çözüm bulan yokmu