Sda16 ben cook dikkat ettim hep zaten koynumda uyutuyorum uyuyunca yarım saat daha koynumda yatırır sonra yatagına koyarım. Hergünümü bugunleri bidaha gelmicek istedigi kadar kucak bebesi desinler ilerde zaten gelmicek kucagıma diye diye geçirdim.. uyku benim icin hic önemli olmadı zaten hayatım boyunca, hep geç yatarım ama erkenden kalkarım hatta bebemden önce kalkıyorum kahvemi iciyorum o oyle uyanıyo🙈 ama bu bi değişik ya huyu değil tanıyorum bebe mi farklı bişey var🙈 emeklemeyi öğrenmeden kaynaklı olduguna karar kıldım bi kaç araştırma sonucuda.. napalim beklicez düzelcek🤷🏼♀️🥰