Yigithamzamom ben çok tecrübesizdim sizin gibi. İlk çocuk olduğu için. Hatta bu yüzden oğlumu emziremedim. Bana yol gösteren olmadığı için. Bu vicdan azabı beni mahvetti.
Ek gıdaya geçince aynı hatayı yapmayacağım çok güzel besleyeceğim diye düşündüm hep. Ve kendim araştırıp öğrendim her şeyi.
Öncelikle oğlum bu zamana kadar hiç inek ya da keçi sütü içmedi. İçmek istemedi. Ben de zorlamadım. Ama günde en az 2 kase ha da 2 bardak ayran içirmeye çok dikkat ettim.
Sebze ve etine çok dikkat ettim. Yemeklerini hala bazen ayrı pişirdiğim oluyor. Tuzsuz ve bol sebzeli kıymalı.
Aklnıza gelebilecek tüm sebzeler ile çorba yaptım.
Mutlaka her yemeğine kıyma koydum.
Siz neyi sormak istiyorsunuz tam olarak onu sorun yardımcı olurum inşallah. Kaç aylık şaun ve nasıl besleniyor.
Mesela oğluma 4 saatte bir yedirdim hep. Meyvesine ve kuru yemişine çok dikkat ettim.
Paletli gıda hiç vermedim ama malesef 2 yaşından sonra akrabaların etkisi ile tadımlara başladı engel olamadım. Ama hala ona bi çikolata vs bir şey almam. Dışarda biri verirse ancak yer.