Yigithamzamom şuan 34 aylık. Gelişimi iyi çok şükür. Doğarken de iri bebekti gerçi. 52 cm, 3910 gr doğdu.
Sadece 1 Ay meme artı mama gittik. Sonra sütüm kesildi. Sadece mama ile devam ettik.
Düzenli gittiğimiz doktor 4.ayda ek gıdaya başlattı. Ve mamayı ne kadar erken kesersen o iyi olur demişti.
Oğlum ek gıdayı çok sevgi. Mamayı epey azalttık. Hem o istemedi hem de ben az verdim. Zaten 1 yaşından sonra mama tamamen çıktı hayatımızdan.
Şuan 100 cm boyu, 16 kg.