Kevserahmet50 2 yas 4,5 ay var aralarinda ideol oldu diye düşünüyorum cunku tuvaletini ogrendi odasinda yalniz yatabiliyordu emziremyi birakmistik tam zamani daha erken olsa ben psikolojik olarak zorlanirdim ilk aylar zordu kucuk cok gazli buyuk oyun oynamak ister ve ben uyuyup dinlenmek istiyordum ama elhamdulillah simdi kucuk 4,5 aylik oldu sunnet bitti gazi bitti elhamdulillah gunlerimiz daha duzenli gece bi uyku duzenimiz yok ama olur insallah daha