eminemre99 aynen öyle Allah kolaylığını verecek tek başıma büyüttüm ettim yigitte 7 24 saat ağlardı bak şimdi uslu çocuk öldü çok şükür sabır gerekli sabır olduktan sonra geriisi geliyor , bide beraber büyümeleri çok mantıklı sonradan ugrasmayacaksin , uyiusuzluguna herşeye alıştın zorluk çekmişsin biraz da olsa bide ben şöyle dusunuyorum baba tamam babalık görevini yapar eder ama onlarında dışarda bunyeleri yoruluyor kafaları yoruluyor ben hor gormuyorum tabi arada bakar eder kırmaz ama sorun yaratmiyorum .