Clouds Turunckafam ben planlamadan memnunum bu şekildede uygulanıyor çünkü her an yakalanma ihtimali var evet buna şükür
Sedakcby Turunckafam bebegimde 12.ayda devlet aşıları + nimeirx olcak inşallah. 6.auda da devlet asilariyla beraber nimenrix olmuştu bi sorun olmadı çok şükür
Ates_mami Turunckafam aynı gün olmuyor diye biliyorum ben. Hatta bir kere cakisti 1 ay ertelendi. Doktorumuz da menenjit aşıları ağır olduğu için aşı olmayan dönemlerde yapalım diyor hep.