Afra49_61 öncelikle çok geçmiş olsun ...lutfen 5 ay ve üzeri bebekleri yanınızda uyutmayin çünkü hareketlenmeye başlıyorlar artık ve insaniz uyku hali bu tamam anneyiz nefesi burnumuzda olsun istiyoruz ama beşikte 6 ay zor uyudu oğlum ve 3 aydır yer yatağı yaptım yatak odasına orda uyuyor en güvenli olanı bence iki üç oyuncak attım haliya en azından uyanınca oyalanıyor zaten onun sesine bende uyanıyorum yani naçizane fikrim bu benim..Allah korusun düşünce boynu falan kırılsa lütfen her ihtimali düşünün tekrarı yaşanmaması dilegiyle🙋♀️