Afra49_61 geçen hafta başımıza geldi çok geçmiş olsun 😔düştüğü yer 50 cm civarındaysa, göz takibi yoksa, fışkırarak kusma, aşırı uyku hali, emememe yoksa tehlikeliymiş. Siz yine de 24 saat gözlemleyin ve yalnız bırakmayın. Oğlum çok korkmuş hala daha yalnız kalmak istemiyo onunla yatıyorum. Kucağınızdan indirmeyin bugün kendini güvende hissetsin. İnşallah bi şeyi yoktur. 🌸