Mombaby46 ben her iki tarafı da veriyorum ve bazen yarım saat bazen 45 dakika sürüyor. Ama arada yoruluyor duruyor, biraz uyukluyor, sonra tekrar devam ediyo 😂😂 Ben de bekliyorum öyle. Benim 2. Çocuğum. İlk oğlumda sarılık yaşamıştık, mama takviyesi yapmak zorunda kalmıştık. Bende travma oldu maalesef 😖 Şimdi yara olmasına ve aşırı uykusuz olmama rağmen yine de direniyorum yeterki doysun diye. İnşallah doyuyordur. Sağlık ocağına gideceğim zaman resmen geriliyorum. İlk oğlumun doğumunun üzerinden 5 sene geçti hala etkisi var üzerimde. Hemşireler de sağolsun sorguya çeker gibi sorular soruyor ya 😖