Mombaby46 emmeden sonra sağarak çok iyi yapıyorsunuz göğüsleri tam boşaltarak süt üretimini artırırsınız daha da insallah. Ama dakika olarak benim kızım da hiç uzun emmezdi max 10 dk olurdu 10 olinca sevinirdim o dönemlerde. 2. Aydan sonra 5 dk ancak durur oldu memede. Daha uzun kalmasi için kucağımda gezerek emzirirdim ama doktor artik güçlendiğini istediği zaman bırakabileceğini söylemişti. bi arkadaşta yazmış mühim olan çiş ve kilo takibi dakikaya fazla takılmayın. Bi de sagdiginiz sütü çok yavaş akan bi biberonla verin yoksa hızlı akan biberondan sonra memede tutmak daha da zorlasabilir.