Uyumsuzz nacizane tavsiyem, oncelikle erken kaldirin. Erken kaldirmadan malesef duzen olusmuyor. Baslarda 7de kaldirin zor olsa da devam edin, ilk uykusunu 1.5 saat sonra yaptirin en cok 1 saat 20 dk uyumasina izin verin. Biz rutinlere once gec saatte basladik. Banyo - karanlik oda- white noise- mama uyku. Benim bebegim mama bebegi ama emziren anne arkadaslarim var. gun icinde 2 2.5 saatte bir muhakkak besleyin. Diyelim ki aksam 9da rutine basladiniz karanlik odaya gectiniz o odadan asla cikmayin ‘burada uzun uyuruz’ mesajini verin. Ilk bir iki gun zor gececek ama alisacak sonra saatlerinizi erkene cekin. Bebek bunu kendine uyarliyor zaten. En son gece uykusuna birakmadan 2 saat boyunca uyanik kalmasini saglayin 🌸 benim kiz gece cok nadiren bir kez kalkar genelde kalkmaz tabiki her bebek farkli ama benim yaptiklarim bunlar umarim fayda gorursunuz. Gece uyuyan bebek gunduz cok mutlu oluyor🌸