Edaozdxx MuhammedAmine öğrenmenin yanı sıra damakları dişe göre şekil alırmış. Doktorumuz böyle söyledi ona dayanarak öyle söyledim. Ben de kısıtlayıcı bir anne değilim. Herşeyi en doğru şekilde öğrensin istediğimden fikir alışverişi olur diye düşündüm :)
Busss Ay bebekler ellerini keşfeder o yüzden ellerini sürekli ağıza götürür. Bu normaldir. 4. Ayda daha güzel birşey olacak ve ellerini siz çekeceksiniz o ayaklarını sokacak 😂😂 biz bugün tam 5 aylık olduk el olmadı ayak oda olmazsa yanında ki diş kaşıyıcı ben vermeden kendi alıyor ağzına götürüyor. Acele etmeyin zamana bırakın o yapacaktır.
Handecelik Edaozdxx doktor 3. Ay komtrolünde elini boğaza kadar sokup kendini kusturabilir karışmayın dedi bize
Ediss Ben arada dis kasiyicisiyla yardimci olmaya calisiyordum. Yada elime mendil alip kendim kasiyordum. Simdilerde yine yapiyorum ama eskisi kadar degil. Cunku kasisam da kasimasam bi sekilde kasintisi hemen gecmiyor. Bende artik akisina biraktim