Merhaba anneler,
ilk bebeğim ve tecrübe sıfır. 🙄 3 ayın içindeyiz ama damaklarımız diş çıkarmaya hazırlık yapmaya başlamış. ( Henüz diş çıkarmayacak biliyorum, doktorumuzun ifadesini paylaştım ) bize yavaş yavaş diş kaşıyıcı almamız söylendi. Biz de hemen gittik aldık tabii... Fakat henüz tam kavrayıp ağzına götüremiyor. Benim yardımımla yapabiliyor. Fırsat bulduğu an kaşıyıcıyı atıp el emmeye başlıyor. Benim bu konuda yapabileceğim birşey var mı acaba?