Merhaba .Benim bebeğim 20 günlükken gürültülü mukuslu kaka ve vücutta kızarıklık huysuzluk gibi şikayetlerle gittik doktora .Test yapmayıp sadece süt ürünleri diyeti yaptırdı 15 gün boyunca ancak değişsen birşey olmadı .Kakasında hiç kan olmadı.Tekrar gittik doktor test yapınca süt ürünleri yumurta çilek ördek tüyünealerjisivar dedi .katı diyet uygulamama rağmen mukuslu kaka hiç geçmedi.Gaviscon yeni doğan toz ilaçlardan verdi bağırsak için , advantan krem verdi döküntüler için .Bir de alerjili bebeklerde reflü olur deyip motillium şurup vermişti .Krem gerçekten ilk sürmede geçiriyor döküntüyü .ama diyete rağmen tekrar çıkıyordu sürüyorduk ara ara .Doktoru değiştirdik 5.ayda .O doktor diyeti yavaş yavaş aç kan olmadığı sürece panik yapma alışması lazım dedi .Bir ay öyle yaptık yine değişmedi mukuslu kaka .Ama kızarıklıklar büyüdükçe azaldı .6. Ayda eski doktorumuza gittik bir ay katı diyet uygulatıp sonra kek , börek gibifırınlqnmış ürünlerle yavaş yavaş diyeti bozdurdu en son yoğurt süt tükettim .şimdi bebeğim 8 aylık ve geçti artık .bebek ek gıdaya başlarken ona da yoğurdu en son verdim önce tarhana yoğurt çorbası ver sonra yoğurt ver demişti ..Biraz uzun oldu ama alerji çok karmaşık herkes farklı bir yol takip ediyor .Kimisi diyet yap diyor kimisi alışsın ye azar azar diyor .Bazı bebekte diyetle herşey geçiyor bazı bebekte geçmiyor .Geçmiş olsun Allah sabır versin zor bir süreç .