Nurs2709 Banu43 yaa ben baktım akşam yoktu ayın 6sında gelecek yazıyor ama katalogta bu bı kaç gün boyunca bakıyim sürekli
Betlcelik Nurs2709 2 buçuk yaş civarında kızıma kullandim son beziydi ucuz diye almıştım geceleri özellikle artık büyümüş çok çiş yapıyordu ama hiç ıslak uyanmadı ben memnun kalmıştım
Bebegimm1 Nurs2709 ben kullaniyorum burda biri demisti gecen hemen gidip aldim uygundu sizdirma falan yapmadi ama sadece çişi alt tarafa topluyor onun haricinde guzel bir bez