Edaacvk Nurs2709 ben kullanıyorum molfixten ona gecis yaptım. Onun kadar kalın değil ama sızdırma yapmıyor bebeğim baya fazla yaptığı zaman bile çıkmadı dısına
UzncMom Nurs2709 2 gün önce geçtik Molfix kullanıyordum sızdırmaya başladı memnunum canm sızdırmıyor geceleri de pişikte olmadı tavsiye ederim Yapısı ince duruyor ama sıkıntı görmedim birde boyu bana molfixe göre uzun geldi sevdik
Nurs2709 Edaacvk Yaa çok iyi o zaman ben sleepy kullandım bide şuanda önlem kullanıyorum ondan memnun kalmadım atleti hep nemli oluyor o yüzden değişmek istedim çok teşekkürler
Edaacvk Nurs2709 alabilirsiniz ben trendyoldan aldım en son 3 numara 204 tanesini 146 tl ye ama zam geldi aldıktan sonra buda pahalandı