Merhaba konunun üstünden uzun zaman geçmiş ama yazmak istedim. Benim oğlum 4 yaşına yeni girdi onda da var bir gözünde 4 tane var normal rutin göz muaynesi e götürünce sordum göz beni koyulaşıp büyümüyor sa tehlikeli değil dedi. Başka birşey demedi sizin lekeler ne durumda korktum açıkçası başka doktora da götürmedim